23 Ocak 2017 Pazartesi

Zippo Program İndirme Teması




Merhaba Arkadaşlar, Birkaç ay önce Zippo adlı bir temayı düzenleyeyim demiştim.Blog temasını biraz kurcaladım değiştirdim.Program,apk,oyun kısacası bir indirme temasına benzettim.Şimdi sizlerle ücretsiz olarak paylaşacağım.Düzen tamamen bana aittir. 

 -YAPILAN YENİLİKLER- 
 -Tema tamamen türkçeleştirildi.(Gözümden kaçan yer yoksa ) 
-Temanın rengi tümüyle değişti. 
-Menüler Düzenlendi. 
-Son yazıların göründüğü Otomatik Slider eklendi. 
-Menüdeki arama kutusunun yanında yan tarafa başka bir arama butonu eklendi. 
-"Sosyal Medyada Biz" bölümü eklendi. 
-Etiket bulutu özelleştirildi. 
-"Son Yorumlar" bölümü eklendi. 
-"Yazar Hakkında" bölümü eklendi.

Bulunamadı

Bir mum, diğer mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez. -Hz.Mevlana